Simon Parkes aktualizácia – 30.01.2022

01/02/2022 | Update udalostí

Ešte predtým, ako začneme. Niekto v Spojených štátoch zverejnil video o mne, v ktorom vzniesol vážne obvinenia a neskôr ho stiahol. A táto osoba ma spomenula menom a ja som ho vôbec nespomenul. V skutočnosti som nespomenul nikoho. Je zábavné, že ide o situáciu okolo generála Flynna a ja som tak trochu napísal, že podporujem generála Flynna. Potom sa to dosť ľuďom nepáčilo a začali na mňa útočiť, a to je v poriadku, to patrí k veci, ale táto konkrétna osoba vyslovila veľmi vážne obvinenie. Teraz bolo video stiahnuté, ale mám jeho kópiu a v Spojených štátoch mám právneho zástupcu, je na Floride, poslal som mu to video a tento týždeň sa na to pozrieme a uvidíme, aké máme možnosti. V našom odvetví sa zvyčajne stáva, že niekto niečo povie a potom mu to niekto vráti a potom to pokračuje. Nikdy som taký nebol a neverím v súdenie prostredníctvom sociálnych médií. Verím v súdny proces. To je najlepší spôsob. A je to slobodná krajina a ľudia by mali mať možnosť povedať, čo chcú. Ale ak niekto povie niečo, čo nie je správne, má to svoje dôsledky a nemal by byť prekvapený, ak sa niekto iný rozhodne začať proti nemu súdny proces a potom musí na súde dokazovať, čo povedal. Takže to je to, čo chcem len dať všetkým na vedomie, že ak si niekto bude vymýšľať o mne klamstvá, môžem vás ubezpečiť, že to len tak nenechám. A je to škoda, že to, čo Američania nazývajú Patriot movement, hnutie za pravdu. Tento boj, ktorý sa odohral kvôli hádke o tom, či je generál Flynn deep stater alebo nie a z tejto hádky sa nejakým spôsobom urobilo video o mne, keď som toho človeka ani nepoznal. A ako hovorím, bude to mať následky.

Poďme sa porozprávať o situácii v Spojených štátoch. Nie je všeobecne známe, že kamionisti za slobodu, sú na ceste a teraz sú v Kanade, robia dosť veľké blokády a keď dosiahnu to, čo tam chcú dosiahnuť, idú do Washingtonu, D.C. Veľa ľudí mimo Ameriky o tom nevedelo. Problém s D.C. je, že zvyčajne je to miesto od pondelka do piatku. Ako mnohí ľudia v USA vedia v sobotu a v nedeľu je to mesto duchov, v tejto centrálnej oblasti žije vo všeobecnosti veľmi málo ľudí. Teraz je to ešte viac mesto duchov, keď sa stalo to, čo sa stalo a myslím si, že by sme mali dostať nejaké hlavné spravodajstvo. BBC urobila niekoľko hlavných správ o situácii v Kanade s kamionistami. Treba urobiť viac práce. Ako všetci, moje publikum a ja, naozaj chceme zmenu a očakávame, že zmena príde dramatickým spôsobom. Dúfame, že to bude dramatický spôsob a radi by sme videli nejakú formu systému núdzového vysielania, nejakú formu prevzatia hlavných médií, možno prerušenie mobilných telefónov a tak ďalej, a tak ďalej, pretože to je skutočný spôsob, ako ukázať, že nastáva zmena.
A bežní ľudia potom nemôžu povedať, že nevedeli o tom, čo sa deje. Aj my máme tak trochu plné zuby toho, že sa musíme obhajovať pred ľuďmi, ktorí hovoria: No, ukážte mi dôkaz, ukážte mi dôkaz. Aj keď teraz je dôkazov viac, ako ich bolo pred mesiacom, stále je to tak: Ukážte mi to a uverím tomu.

A tak som chcel hovoriť o zmene postoja v Pentagóne. Pocit, ktorý sa teraz objavuje, je, že chcú pracovať v rámci ústavy. To znamená, že je menšia chuť na tvrdú vojenskú akciu. Je tu menšia chuť na všetky tie veci, ktoré, ako viete, mnohé webové stránky dosť silno presadzujú. A každopádne informácie, ktoré som získal, sú také, že narastá hlas vlajkových dôstojníkov, ktorí chcú pracovať v rámci ústavy. Čo to teda znamená v praxi?
V praxi to znamená, že by sme mali očakávať menej dramatického, do očí bijúceho vojenského maršala alebo vlády a oveľa viac osvedčeného a dôveryhodného politického odstraňovania Bidenovho režimu. Vieme teda, že Wisconsin a očakávame, že tiež Georgia sa chystajú zrušiť svoje hlasy v kolégiu, takže Wisconsin má 10 hlasov v kolégiu, ktoré pripadli Bidenovi. Takže proces je taký, že sa to posunulo na pôde Senátu, aby to išlo do Výboru pre pravidlá a predpisy a ak schvália, že to bolo správne spracované a že je to niečo, na čo sa Senát môže pozrieť , vráti sa to na pôdu Senátu na hlasovanie. Ak bude toto hlasovanie kladné, znamená to, že tých 10 hlasov kolégia sa Bidenovi odoberie. Desať hlasov teraz nič nezmení na tom, že Biden bude mať administratívu. Ale je to neuveriteľne dôležitý pohyb, pre všetky ostatné štáty ako Pensylvánia, Arizona, keď sa na ne sústredí pozornosť, pretože ak toto dokáže malý starý Wisconsin, tak aj oni určite áno. To je veľmi dôležitá, energická zmena. Takže si myslím, že by sme sa mali pozerať na celú armádu v pozadí, nie v popredí. A myslím si, že veci, ktoré neboli možné pred šiestimi mesiacmi alebo dokonca pred tromi mesiacmi, sa teraz stávajú možnými. A príkladom toho by mohlo byť, že polícia v Kanade dostala príkaz nebrániť kamionistom, nezastavovať ich, nechať otvorené jazdné pruhy pre záchranné posádky, udržiavať plynulosť dopravy, aby sa obyvatelia a turisti mohli pohybovať, ale nepokúšať sa konfrontovať kamionistov. Nie som si istý, či by to tak bolo pred tromi mesiacmi. Myslím, že polícia by mala od vlády pokyn, aby ich zablokovala medzi kanadskou a americkou hranicou. Takže si myslím, že sme svedkami pomerne silnej akcie, ale za veľkou, ťažkou oponou.

Tiež sa pozerám na aktivitu, o ktorej sme hovorili pred rokom, pamätáte si, že v prvých dňoch sme hovorili o Mike Pence-ovi, môže, že možno zlyhal aj Najvyšší súd. A potom to možno budú volebné komisie, skupiny, rôzne štáty. Tie voľby nemôžu ratifikovať. Ale všetky to urobili, samozrejme. Vlastne sa vraciame, napodiv, k ústavnému spôsobu odstránenia Bidenovej vlády. Teraz to neznamená, že to tieto štáty skutočne urobia. Možno sa zľaknú. Môžu z toho vycúvať. Možno sa im niekto bude vyhrážať alebo ich bude vydierať. Zaujímavé však bolo, že vo Wisconsine všetci prítomní hlasovali za vrátenie tejto rezolúcie späť do Výboru pre pravidlá a predpisy, inými slovami, na pôde sa nevyskytol žiadny nesúhlas. Takže niečo sa zmenilo. Niečo veľmi veľké sa zmenilo v politickej mašinérii Spojených štátov, čo ako ľudia z vonku mnohí ľudia zachytia. Takže ak sa im podarí deklarovať dostatočný počet hlasov, to odstráni Bidenovu administratívu. Ten človek už nemá právo na to, aby ho teraz médiá nazývali prezidentom. Kde to, dočerta, necháva ľudí ako Kamala Harrisová, kde to necháva ľudí ako Pelosiová? Pretože práve títo sú kľúčovou skupinou, ktorá by mohla udržať toto prostredie v chode? Kde to necháva Trumpa?

Nuž, ak sa toto odstránenie podpory Bidenovi spojí s presvedčením, že došlo k rozsiahlemu volebnému podvodu, my vieme, že došlo. Ale možno 65 percent sveta, 75 percent sveta tomu ani nerozumie. Ale ak sa to predloží, ďalšia otázka znie. Existuje argument, ktorý hovorí, že tento volebný podvod je len v tomto konkrétnom štáte, preto tento štát odvoláva tieto hlasy? Ak dostatok štátov začne vyhlasovať, že kvôli volebnému podvodu sťahujú svoju podporu Bidenovej administratíve. To im absolútne odoberá autoritu. A myslím si, že sme svedkami toho, ako sa mainstreamové médiá stávajú ústretovejšími nevyhnutnému. Myslím si, že teraz vidíme, ako sa mnohé mainstreamové médiá začínajú nervózne pozerať doľava alebo doprava, aby zistili, koľko priestoru majú na manévrovanie, aby sa dostali z cesty tomuto obrovskému vlaku, ktorý ich úplne zničí, ak ostanú stáť. Viem, že mnohí z vás teraz zdvihnú ruky nad hlavu a povedia, že ja vlastne EBS celkom chcem. Ja chcem, viete, veci priamo do tváre a chcem mainstreamové médiá na tejto úrovni. A ja tiež. Ale ja nevediem Spojené štáty. Nemám takú zodpovednosť. A myslím si, že je veľa ľudí, dobrých ľudí na vysokých pozíciách, ktorí zvažujú ťažkosti, ktoré budú mať, ak sa vydajú touto cestou, na rozdiel od toho, či môžu jednoducho dostať to, čo chcú, v rámci ústavy? Takže aká pravda vyjde najavo?

Tí z nás, ktorí tomu celkom stručne rozumejú, majú veľmi jasnú predstavu o tom, čo sa deje a stalo, čo cabala alebo hlboký štát urobili a do istej miery stále robia. Ale to nechápe drvivá väčšina ľudí. Takže možno to, čo vyjde najavo, je, samozrejme, volebný podvod. Možno Biden, Clintonovci a tak ďalej, a tak ďalej, pokiaľ ide o ich finančné dohody. Ale možno deti v tuneloch nie sú niečo, čo je kľúčové? Chcem povedať, že o tejto téme sa v skutočnosti nediskutovalo. Máte jednu skupinu vlastencov, pravdovravcov, ktorí budú otvorene hovoriť o tom, že Bidenova postava je klon alebo dvojník, alebo chlapík s maskou a máte druhú skupinu pravdovravcov, ktorí to vôbec nechcú prijať a jednoducho akceptujú, že je to Joe Biden, prezident Spojených štátov. Všetky skupiny majú teraz rovnaký cieľ, ktorým je odstránenie Bidenovej administratívy a všetci by sme sa o to mali usilovať. Existujú však rôzne úrovne porozumenia. Rôzne úrovne vedomostí v rámci našich skupín. A to je bod, o ktorom veľa ľudí nediskutuje. Ak vediete operáciu ako biely klobúk a ak tam dáte človeka s maskou alebo CGI, prečo by ste potom všetkým hovorili, že ste to urobili? Nepovedali by ste to, pretože ak by ste povedali, aha, mimochodom, my BK sme tam dali tohto chlapíka, Joe Biden. Každý by povedal, prečo? Prečo ste to urobili? A som si istý, že sú otázky, ktoré BK nechcú odpovedať, takže to nikdy nevyjde najavo, však? Nikto nepovie, aha, mimochodom, on to bol, kto bol dvojník. Čo sa malo stať, že by to bol on? Ale dúfam, že Bidenova postava bude mať odplatu, pretože dvakrát sa Kongres pokúsil Trumpa odvolať a obžalovať. A vieme, čo sa stalo. Myslím si, že prezident Trump je tak trochu slon. Nikdy nezabúda. Takže si myslím, že bude veľmi zaujímavé sledovať, či sa Biden skutočne stane obžalovaným Kongresom. A že ho Senát skutočne decertifikuje a potom ho skutočne zatkne. To je veľmi ústavný spôsob. Neporušuje žiadne pravidlá, je to presne to, čo Ústava republiky vyžaduje. Trvá to strašne dlho, možno to nie je také rýchle ako stanné právo, ale je to spôsob pre tých 65 percent sveta, ktorí to nesledujú, nerozumejú tomu alebo sa nezaujímajú o hĺbku politiky, ktorú tu máme. Budú to sledovať a budú tomu rozumieť, pretože je to stanovené v zákone. Takže nepotrebujeme žiadne EBS ak to takto urobia.

Musíme sa však zaoberať tými ľuďmi, ktorí zišli z rovnej cesty. Takže nejde o to, aby ste mali na muške voličov, v skutočnosti ide o zákonodarcov a je to o zábavnom priemysle. Ide o farmaceutický priemysel. A možno ak bude Biden odstránený, tak im to zoberie ochranu. Nie že by ich on sám chránil, ale samotný fakt, že tam je, ukazuje alebo posilňuje mainstreamové médiá. A ich naratív, pretože to je nepriateľ hnutia za pravdu, naratív. Viete, toto je oficiálna línia, toto je línia, ktorej sa držíme. A ak z nej vykročíte, táto línia vás potrestá. A to sa vracia až do čias nacistického Nemecka, kde sa ľuďom hovorilo, aby niečo robili a hovorilo sa im, že ak to neurobíte, nebudete mať prácu, nebudete mať dôchodok a už nikdy nebudete pracovať. Takže koľkým lekárom v anglicky hovoriacom svete to bolo povedané? Ak nebudete dodržiavať túto líniu, nebude vám umožnené vykonávať lekársku prax a nikdy nedostanete dôchodok. Koľko policajtov? Koľko sudcov? Viete, je to len otázka, ktorá musí vyjsť najavo. Nie som si istý, koľko pravdy v budúcnosti vyjde najavo, ale je mi absolútne jasné, že musíme prísť na koreň tomu, ako chápadlá hlbokého štátu absolútne ovládajú všetky oblasti života. Musíme sa dostať do našich komunít a získať späť kontrolu, je to životne dôležité, pretože inak sa toto zlo jednoducho opäť vráti. Takže tu nie som na to, aby som poskytol skľučujúce hodnotenie. Chcem povedať, že je veľa webových stránok, veľa komentátorov, ktorí hovoria, že stanné právo je zajtra, je zajtra, je zajtra, keď príde zajtrajšok a nestane sa to, je to pozajtra a aj to príde. Nestane sa to. Tieto vojnové bubny sú veľmi, veľmi nákazlivé.

Pozrime sa na situáciu na Ukrajine. Máme Bidenovu administratívu, ktorá hovorí, že Rusko je na pokraji invázie na Ukrajinu. A máte ukrajinského prezidenta. Telefonuje vedúcim predstaviteľom ako Biden a hovorí: “Mohli by ste, prosím, zmierniť rétoriku? Ukrajina si nemyslí, že Rusko je teraz na pokraji invázie. Liz Trussová, ktorá je hovorkyňou britskej obrany vo Veľkej Británii je na záznamoch, keď hovorí, že si myslí, že Rusko sa práve chystá na inváziu. Toto je v oficiálnom hlavnom spravodajstve, v BBC. A ak si prečítate tento spravodajský článok a budete čítať ďalej, potom vyhlási alebo ona vyhlási, že o dva týždne pôjde navštíviť Moskvu a Ukrajinu. Ale predtým vo svojom prejave povedala, že Rusko je na pokraji invázie. Prečo by si vysokopostavený minister vlády, ktorý práve všetkým povedal, že Rusko je na pokraji vyslania tankov, potom rezervoval stretnutie dva týždne vopred? Nedáva to zmysel. Jediný zmysel to dáva v tom, že žiadna vojna nie je naplánovaná, ale určité frakcie hovoria o vojne zo svojich vlastných dôvodov. A ja som len povedal: Pozrite, britská vláda a Američania akoby hovorili, že pôvodne hovorili, že americké jednotky sú určené pre Ukrajinu. A ja som povedal, že to je absolútna nehorázna lož. V skutočnosti idú do Nemecka, do Poľska a Litvy, 8500 amerických vojakov. A stojím si za tým, čo som povedal. Pentagón sa nechystá sa obetovať amerických vojakov. Proti akémukoľvek postupu Rusov, pretože Pentagón nemá záujem o vojnu, ktorá s nimi nemá žiadnu spojitosť. Teraz, ak Amerika nebude mať žiadne fyzické záväzky voči Ukrajine, prečo by ich mala akákoľvek iná krajina? Nemecko povie Nebudeme tam posielať žiadnych vojakov. Vôbec to nebudeme robiť. Takže to urobia Francúzi. Briti sa to chystajú urobiť. Taliani, kto to urobí? Nikto to neurobí. Problém je v tom, že NATO je cabala. Organizácie ako Organizácia Spojených národov, obidve cabala. A preto, mimochodom, Trump sťahoval peniaze z NATO a znižoval ich rozpočty, takže Američania platia takmer celé OSN a NATO v podstate. Viete, oni chcú vojnu. Chcú, aby sa o vojne hovorilo, pretože chcú čo najviac obviniť Putina, aby odpútali pozornosť od Bidena. V skutočnosti sa však pozornosť vráti na Bidena, pretože je to veľmi neefektívna postava. Viem, že máte pre neho oveľa horšie slová, ale skúste byť z politického hľadiska vyvážení. Nie je kompetentný ani schopný a vysiela zmiešané signály. Som teda veľmi presvedčený, že v priebehu februára dôjde k určitým veciam, ktoré ak nie odstránia Bidenovu administratívu, tak ju destabilizujú spôsobom, o ktorom budú nútené informovať mainstreamové správy.

Myslím si, že Durhamova správa musí vyjsť veľmi, veľmi skoro, a myslím si, že Durhamova správa musí spojiť Bidena so situáciou na Ukrajine. Viete, jedným z dôvodov, prečo deep state robí to, čo robí, je, že sa snaží podporiť politiku, ktorá sa chystá explodovať z Ukrajiny, a ktorá absolútne zničí Bidenovu postavu. A najlepší spôsob, ako to zakryť, je, samozrejme, vojna. Pozrite sa, koľkokrát to vlády na celom svete urobili. Takže si myslím, že by sme nemali hľadať len bombu a guľku. To, čo by sme mali hľadať, je všeobecne normálne vnímaná myšlienka, hoci sa to nestalo už bohvie ako dlho a mnohí z ľudí na týchto pozíciách si nikdy, nikdy nemysleli, že s tým budú konfrontovaní. Je skvelé sledovať, ako niektorí kanadskí chlapci hovoria novinárom a ukazujú na budovu parlamentu v Kanade: Ja pre nich nepracujem. Oni pracujú pre mňa. A mali úplnú pravdu. A to je koncept, ktorý sa snažil presadiť v Spojených štátoch, ale nemal taký ohlas, pretože sa zdá byť taký odtrhnutý od sveta, v ktorom žijeme. Ale je to úplne správne. Ak ste si niekoho obľúbili na nejakej pozícii, potom by ten človek mal prísť za vami a povedať: Ako sa cítite, keď vám nevnucujem svoje rozhodnutia a svoju vôľu bez toho, aby som sa vôbec obťažoval zistiť, čo chcete? A myslím si, že to, čo teraz sledujeme, je zmena prístupu.

Ak sa vrátime v plnom kruhu k tomu, o čom sme hovorili pred rokom, ako vôbec odstránime skorumpovaných ľudí vo veľkých nadnárodných spoločnostiach? Ako odstránime ľudí, ktorí nie sú v organizáciách pre dobro ľudí? Nuž, na týchto ľudí existuje kopec a kopec dôkazov prostredníctvom ich skorumpovaných finančných transakcií a ich spojenia s Komunistickou stranou Číny. A myslím si, že to teraz musí vyjsť najavo. Pozrite sa, toto všetko sa mohlo stať už pred rokom, takže sa musíme pýtať sami seba, prečo sa to deje teraz? A mohlo by to byť tak, že niekto chcel, aby Američania videli, aké zlé to v skutočnosti bolo. A myslím si, že budenie ľudí má svoje opodstatnenie, ale mne osobne sú veľmi nepríjemné všetky tie vedľajšie škody, ku ktorým došlo za posledný rok. A myslím si, že je to preto, že DS je taký mocný, je v životoch každého z nás. V životoch vašich zamestnávateľov, v sociálnom svete a vo finančnom svete, v lekárskom svete a raz mi niekto povedal, že na víťazstvo v druhej svetovej vojne bolo potrebných viac ako päť rokov. A predsa je v mnohých prípadoch toto, čím všetci prechádzame, ťažšie, pretože v druhej svetovej vojne vidíme nepriateľa. Každý vedel, kto je nepriateľ. Mali uniformu alebo mali emblém. Deep State nemá emblém, nemá uniformu, ale má Satana, má Belzebuba, Lucifera, ale viete, nie je to zrejmé. Takže je to neviditeľná vojna a je to oveľa ťažšie. V žiadnom prípade nechcem povedať, že je to smutné alebo skľučujúce. Hlásim vám, že v kľúčových oblastiach došlo k zmene.

Aká je skutočná hodnota krachu na burze? Veľa ľudí mi hovorí, Simon, je zrejmé, že všetky tieto deep state organizácie, majú veľa a veľa peňazí vo všetkých týchto spoločnostiach. A ak ich zrútime, potom DS nemá žiadne peniaze. Áno, ale čo všetci ľudia, ktorí pracujú pre tieto spoločnosti, ktoré sú registrované na burze? Sú to obyčajní bežní ľudia, ktorí majú len prácu. A čo vývoz a dovoz? Čo to urobí pre Spojené štáty? Ak sa zrúti hospodárstvo, spomeňte si, čo sa stalo v roku 1929. Pozrite sa, čo to urobilo s nezamestnanosťou. No tak. Museli ste mať novú dohodu, ktorú zaviedol nasledujúci prezident. Trvalo päť rokov, kým sa pokúsili vrátiť nezamestnanosť späť na pôvodnú úroveň. Naozaj chcete zrútiť hospodárstvo Spojených štátov, aby potom mohli rozkvitať ľudia ako Čína? Páni, americká ekonomika sa prepadla. Presunieme sa do tohto vákua a budeme dominovať viac ako teraz s naším vývozom. Takže tento plán sa mi nepozdáva. V skutočnosti si nemyslím, že drvenie toho, čo je, je najlepší spôsob, ako to urobiť. Rovnako si nemyslím, že vojny sú pre niekoho prospešné. Neakceptujem výrobcov zbraní, producentov ropy a tak ďalej, a tak ďalej. Určite neprinášajú úžitok manželom, manželkám, matkám, otcom, bratom, sestrám, bratrancom a sesterniciam, ktorí strácajú ľudí, pretože je vojna. Vojny nepomáhajú. Dôležité je odstránenie zla. A ak sa to dá urobiť menej bolestivým spôsobom, potom je to skvelé.

Bolo by krásne, fantastické, keby revalvácia (RV) nastala zajtra, ale ako by sme mohli zaručiť, že všetky tieto peniaze budú použité na dobré účely, na ktoré si myslíme, že by mali byť použité? Môžeme to zaručiť len vtedy, keď bude zlo pod kontrolou. Keď sa ľudia v bankovom svete už nesnažia zobrať peniaze a nesnažia sa nalepiť na ne poplatky. Je tu veľa diskutujúcich, ktorí hovoria: bude to zajtra. Začne to v pondelok. Ja som počul správy, že je to zajtra. Zajtra to príde, oni to posunuli. Bude to v stredu. Bolo trochu zdržanie, ale nebojte sa, je to vo štvrtok. Bude to v piatok alebo v sobotu ráno a tak ďalej, a tak ďalej. A potom, samozrejme, bankári idú cez víkend na dovolenku a účtovníci sú na dovolenke majú to všetko cez víkend vypnuté, nič sa nestane. Potom príde pondelok, všetci sa vrátia do práce a všetko sa začne odznova. To sa deje už roky. Veľa ľudí už zomrelo, pretože boli starší alebo boli chorí. Mnohí ľudia prišli o svoje domovy. Boli to obrovské straty v rámci komunity dobrých ľudí, pretože ľudia čakajú na záchranu v rámci RV. Ale to sa nikdy nestane, ak máte v administratíve človeka ako Biden. Prečo by ste spúšťali RV, ak máte človeka ako Biden? Pretože jediné, čo musí urobiť, je zdvihnúť ruky do vzduchu a povedať: Áno, dosiahol som to, hlasujte za mňa, nikdy neurobíte nič dobré, čo by mohol vyhlásiť za svoje. Takže si myslím, že ľudia by možno mali jednoducho trochu vychladnúť ohľadom RV, a to sa stane, keď bude zlo pod kontrolou. Ľudia sa veľmi upli na peniaze a to je pochopiteľné, ale možno je potrebné, aby sme urobili krok späť a povedali si, nie je pravdepodobné, že sa to stane, ak sú tu stále zlí ľudia, ktorí sa môžu pokúsiť prevziať tento, tento proces. Na tejto planéte bolo príliš dlho odmeňované zlo a dobro bolo vytláčané. DS indoktrinoval naše deti veľmi šikovným spôsobom, aby sa to tak nezdalo. Prekryli to pozlátkom Hollywoodu. A tak je to to, o čo sa usilujeme. A tak sa na to zameriavame. A preto je projekt Mockingbird, kontrola masmédií, ich najväčšou zbraňou. Takže keď príde Projekt Odin a zlikviduje to, myslím si, že v niektorých oblastiach uvidíme v priebehu rokov pozoruhodnú zmenu v tom, ako sa učí na univerzitách a ako sa učia naše deti a naše nové hodnoty. A dokonca aj na pracovisku. Takže to nie je riešenie na jednu noc, je to riešenie na niekoľko rokov. Ale potrebujeme celkom rýchle riešenie pre Bidenovu administratívu.

Nikdy to nemala byť prechádzka ružovou záhradou, nikdy to nemalo byť jednoduché. Nevedeli sme, aké to bude ťažké. To sa týka aj mňa. Bolo to najťažšie obdobie nášho života. Bola to pekelná vojna a pre väčšinu z nás to bola najťažšia skúška. Pre mňa to bola určite najťažšia skúška, pretože som sa tak tvrdo a neúnavne snažil prebudiť ľudí, snažil som sa presadiť pravdu. A bol som šokovaný, šokovaný tým, ako sa ľudia bránia vidieť pravdu a ako úspešne cabala prostredníctvom mainstreamových médií vymýva ľuďom mozgy. Skončím príbehom o tom ako niekto s kým som sa rozprával, vôbec nebol veriaci, povedal mi, že keby sa objavil systém núdzového vysielania, v podstate by si povedal, že bola nastolená vojenská vláda a prezident Biden bol zatknutý. Namiesto toho, aby povedal hurá, vyveste vlajky, povedal by, že ide o vojenský prevrat. A od tej chvíle by už neveril ničomu. Ale tí dobrí im to povedali. Či už to bolo v desať hodín trvajúcom komentári v televízii alebo v kine, oni by tomu neverili. Ale ak príde milý pán s bielou košeľou a kravatou v obleku za nimi a je z BBC a niečo povie, aj keď je to úplne iné, ako to, čo počuli deň predtým. No veria tomu, lebo to vychádza z prijatej normy, a to je to, čomu čelíme. Takže možno je dobré odstrániť to demonštráciou prostredníctvom ústavného procesu, ktorý môže trvať dlhšie, ktorý bude trvať dlhšie a nebude to armáda rovno do tváre. A nájdu sa ľudia, ktorí povedia, že stále je to cez ústavu, ak to prevezme armáda, pretože prezident Trump napísal a výkonné príkazy, a tak ďalej, a tak ďalej, a tak ďalej. Snažím sa povedať, že vojak je vojak. On alebo ona nie sú politici. Vojaci sa neradi zapájajú do politiky. Možno to robia v niektorých iných krajinách, ale v Amerike je naozaj v prvom rade vojak a nie politik. Keď do armády zamiešate politiku, vzniknú diktatúry. A tak upozorňujem publikum, že rastie hnutie, ktoré skúma možnosti odstránenia Bidenovej administratívy a vracia sa k tomu, ako sme sa rozprávali pred rokom.

Takže bolo skvelé s vami hovoriť a viem, že všetci zostanete silní. Budete sa tešiť z vecí, ktoré vidíme. Nevzdáte sa a budete stále bojovať za svoju vlastnú suverenitu, pretože môžete byť občanom Spojených štátov alebo Nemecka, alebo Británie a Francúzska, ale my sme v skutočnosti občanmi planéty Zem. V skutočnosti sme suverénnymi bytosťami tejto Zeme. A tak možno musíme začať zabúdať na hranice, pretože hranice spôsobujú rozdelenie na to či ono náboženstvo, na túto farbu a všetky tie veci, ktoré nám DS tak rád podsúva. Pretože ak sme rozdelení, nie sme silní. Takže možno by sme mali začať premýšľať o tom, nie čo je geografická hranica, ale čo je duchovné spojenie. Som suverénna bytosť planéty Zem. Zaujímavá myšlienka, dúfajme, že ju rozvinieme a veľa lásky všetkým, majte sa.

Zdroj

Zdieľať článok

Subscribe
Notify of
guest
13 Comments
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
polarexplorer
polarexplorer
2 years ago

Ďakujem.

Carlos
Carlos
2 years ago

Velmi pěkná úvaha. Blokády kamionů snad celému procesu osvobození pomohou a urychlí i zákonný postup. A věřme, že covidová mafie brzy zmizí z povrchu Země.

pacifik
pacifik
2 years ago

Áno blokády kamiónov prispievajú k blokovaniu prevozu tovaru.

Výpadok tovarov v obchodných reťazcoch, malé a stredné firmy.
Veľké koncerny nie sú dotknuté nakoľko sankcie.
Takže otázka ako vždy: aké kapacity prepravy sa zúčastňujú ?

Odpoveď iba tie voľné to znamená že to je protest voľných kapacít v preprave.
Nie je to generálny štrajk ako mnohý trepú.
Tak že, o čo tu ide ?

rudo
rudo
Reply to  pacifik
2 years ago

ja to nechapem ako strajk kaminiostov, ale ako pouzitie kamionov ako tazka technika utokom na hlavne mesto a blokovanie ciest najme okolo parlamentu a vladnych budov

problemy so zasobovanim nie su ciel, ale len mozny nechceny vedlajsi dosledok, akurat ze su webky ktore maju temu nebudu potraviny zasobte sa uz niekolko rokov a cokolvek sa deje tak sa hned prihalsia to je ono, proti tomu sme roky varovali.

pacifik
pacifik
Reply to  rudo
2 years ago

No to že nemajú prepravcovia čo prevážať pochádza z firiem ktoré produkujú menej, lebo sa im zvýšili ceny nákladov, mnoho zamestnancov nepracuje lebo c-19 atď.
Neviem si predstaviť prepravcu hlavne v Amerike ako takej že pošlú potrebné kamióny a šoférov do štrajku a každý deň im budú utekať peniaze z ktorý platia tie drahé úvery.

Treba skutočne rozmýšľať nad tým čo sa deje , nie uspokojiť sa info: to je akcia BK a Q.

Mimochodom v tejto transformácii muselo vzniknúť Q, lebo USA sú krajina sediaca na sude s pušným prachom, ak by to buchlo tam, tak by sa to prenieslo do celého sveta, u nás možno motyky a vidly.
A celá transformácia by sa dostala do komplikácii.

Anna
Anna
2 years ago

A jak bylo řečeno…musite jim to ukazat a tak nam ukazali G.Sorose, nekolikrat popraveného a několikrát naklonovaneho, jak v dvacitiminutovem videu (určitě bylo předtočené před mnoha a mnoha lety) utočí na olympiádu a čínského prezidenta…

Puki
Puki
Reply to  Anna
2 years ago

Predtocene to urcite nebolo, ale skor by som povedal CGI…😉

zuzana.
zuzana.
2 years ago

Danieli děkuji za překlad.

Daniel
2 years ago

Vďaka!

Israismael
Israismael
2 years ago

Zákon reciprocity alebo tiež sa nazýva vesmírny Zákon spätného vyžarovania a navrátenia sa, čo značí tiež, ze každý ľudský tvor co vy žiari svojim činom alebo slovom aj myšlienkou sa mu vráti,, odrazom ako ozvena z hory” na neho samotneho.. Ľudskou rečou to značí nasledovne : co zasejes to zoznes… Keď zlo tak desaťnásobne zlo sa vráti, keď dobro tak desaťnásobne dobro,, požehná ” človeka…. Chápete co si vytvárate akú realitu a karmu?.zabiješ – budeš zabitý, praješ zlo blížnemu-vráti sa ti to co zelas jemu..vyzarujes v myšlienke len dobro? – vráti sa ti len dobro zosilnené 10x vždy a bezodkladne v určitú dobu života… Keďže žijeme v hmote všetko sa vracia opozdenejsie . Chápete prečo ma niekto obrovské problémy vo sférach života a niekto ma požehnania a nemá žiadne kritické situácie?. Tvoríte si realitu vášho života každým novým dňom nielen rukami, ale hlavne vyžarovanim do sfér ktoré sa Vám zosilnené vracia…preto je dnes toľko zla na Zemi
Biblia hovorí o príchode takéhoto zla na viacerých miestach. Toto všetko najviac súvisí so šelmou prorokovanou v knihe Zjavenie , ktorá na konci časov získa globálnu svetovú moc(my sme generácia konca časov) . Dosahuje, že ho budú uctievať všetci „králi“ (TJ prezidenti, premiéri a iné autority sveta) a národy. Z toho vidno, že zverou nebude krajina-stat, ale niečo iné, nad čím nebudú mať národné štáty žiadnu moc. Biblia jasne bez tieňa pochybností identifikuje šelmu (globálny nový svetový poriadok) ako vykonávateľa Satanovej vôle .Nevidíme náhodou takúto snahu už skoro 2 roky?.. Nezdá sa vám toto všetko od r2020 nejak podozrivé?

Samozrejme, všetci nad tým len mávnu rukou, pretože si ani neviete predstaviť týchto bankárov, mocných obchodníkov, eugenikov(Gates) a filantropov, vedecké a medicínske akože špičky či politikov, ktorí konajú podľa vôle Satana. Väčšina ľudí je presvedčená, že každý chce dobro aj pre druhých. Bohužiaľ to vôbec nie je pravda.. Preto je dnes lož pravdou a pravda lzou.. Sme v záverečných udalostiach ktoré pre mnohých neskončila dobre,ked nezosvetlia svoje tela svoje činy, skutky, svoje slová a aj myšlienky… Všetko sa vyžaruje väčšinou k temnotam a tie budu aj spolu s ľuďmi ich typu zničené a to čoskoro..

rudo
rudo
Reply to  Israismael
2 years ago

ak obet suhlasi so spachaniom zlocinu, tak obet na seba dobroveolne prebera karmu zlocinca.

a to je pointa, ktora sa zatajuje

a preto pred zapicnutim PFEIZEROM, kazda obet najorv musela podpisat suhlas.

nik nebo naozaj donuteny sa dat zapichnut a nik nebol naozaj donuteny podpisat suhlas.

bol natlak, bolo klamanie ale to uz je chyba oklamaneho.

ano boli vynimky, ked dostali PFEIZERKU v bezvedomi alebo nasilim v domovoch, ale to su vynimky

99% obeti slo dobrovolne a podpisalo suhlas a tak na seba vzalo karmo zlocinu.

rudo
rudo
2 years ago

klamstvo bude pravda a nenavist bude laska, to tu bolo uz velmi davno, na nasom uzemi minimale 1 tisic rokov

ale spravit to verejnym heslom a hlavnym ideovym nastrojom, na to bol dosadeny prazsky zid-chazar HAVEL

a ten to vyhlasil uz v Novembri 1989.

jeho slobodomurarstvo pouziva cislelnu symboliku a ich najvyssi rad 33.

a hla, od jeho havlofasistickeho prevratu bude 33 rokov presne kedy ?

budeme musiet cakat do 17. NOV. 2022 ?

tak ako v rokoch 1988-1989 to uz vrelo, hoci ludia chceli nieco ine ako to nakoniec dopadlo

aj teraz to uz 2 roky vrie.

Israismael
Israismael
Reply to  rudo
2 years ago

Keď si to zoberieš spravodlivou optikou, tak iste vieš ze už keď začalo očkovanie dosť ľudí kričalo a upozorňovalo ze niečo nie je v poriadku, že pozor pozor!… No ale ľudia sa vrhli na vakcínu hlavne preto ze chceli na lyže na vleky, do zahraničia dovolenky, pretože prvá masáž mozgov bola a pochádzala od prezidentky (a to isté pamätáš) ze :Vakcína je sloboda!..
Nuž a ľudia už vtedy boli oklamani, no ale stále verili ze vakcína bude výhoda.. Dali si druhú dávku a co sa stalo.. Nič.. Stále boli obmedzovaní.. A co je ešte horšie nielen obmedzovaní ale začali mať mnoho zdravotných problémov, a aj umierali aj umierajú a bohužiaľ ešte aj budú umierať, pretože sa zisťuje že ide o celoplanetarne spiknutíe proti ľudskosti na úrovni nielen vlád a korporácií sveta, ale aj temných duchovných bytosti a to už nie je sranda. …
Chcem tým len povedať, že ľudia už na začiatku očkovania mali hlasné varovania, no sa smiali a neuposluchli.. Nesledovali svojim citom situáciu vo svete, u nás sa uchylovali k masážnym správam Rtvs, markíza a pod a ani rôzne iné zdroje nesledovali v alternatíve a tak dali sa podviesť vládam a luciferovy… Pred seba mali dostať v čase loockdownov (keď bol čas a boli doma) biblie a aj iné duchovné informacie z kníh a veruže boli by zistili ešte pred očkovaním ze sme na časovej ose tesne pred koncom systému Zeme,…. zapísané je to v Zjavení Jana Apokalypsa ako aj v Knihe Vo svetle Pravdy Posolstvo Grálu… Taka je teda situácia, ale slovensko našťastie predsa len víťazi vo svete lebo nedalo sa až tak veľa ľudí zblázniť očkovaním a napichanim.. Chvála bohu.. I keď zbesila vláda plače ze sme najhorší a medzi poslednymi… Biblia citat:,, Ten co je teraz prvý bude na konci posledný a ten co bol posledný bude prvým…platí to stopercentne a bude to tak až sa všetko odhalí ako to bolo a ako to je!